cite drama melayu plak hehe..aku ada kau ada..2 tajuknye la...:)

asalamualaikum semua..
selalu aq cite pasal korea aje kan tpi skrg nie aq nak cite jugak pasal cite korea tpi bukan cite korea..cite melayu berlakon di korea..cite nie skrg kat wyg ag tpi kat youtube ada la aq tgok..tpi kat youtube la xpyah nak bzir duit tuk tgok kat wyg pas2 wet makan minum..bukn pe aq nie berjimat owgnye..hehe..(berjimat ke..halo kalo nak brg kena kumpul n pastikn tuk ape ye..:)..)..bleh la kira berjimat..xda la bnda dah ada smua dpan mata tgok je la kan kat youtube..bukn sush pown taip je cite pe kite nak kn..hehe..(tiba2 emosional plak..sowi..)..skrg nie aq nak cite la sikit cite yg aq tgok nie tjuknye "aku ada kau ada"..pelakon nye owg malaysia tpi ad la ckit pelakon tmbhnan org korea..belakon d korea kot..bestnye..pas2 pelakon kena nyanyi plak 2..lntk la korng kalo reti ke x tpi kena nyanyi suara sendiri..tpi pe pown best kot suaranye n sedap bg aq..aq suke2..pelakonnye yana samsudin dan shaheizy sam..pas2 bnyak la lgi kalo aq nak citekn..tpi yg minat wyg g wyg je la ye..aq nie xsuke sejuk2 kat wyg..pas2 owg blkg tolak2 owg..bukan sekali ye 2 3 kali dah kena..rasa serik ad gak..pas2 bau owg yg kurng menyenangkan..xtaw nak ckp pe..tahan je la smpai abis cite..buat pening kpala owg aje..saba2..tpi cite nie best gitu kalo aq cite kang x best plak kn..so korang tgok la trailer nie..kasi jeles..hehe..

Trailer aku ada kau ada..:)


Lagu

Beginilah caranya - OST 'Aku ada, Kau ada' 


Baby Crazy - OST 'Aku ada, Kau ada???' 


Halus berbisa - OST 'Aku ada, Kau ada???' 


Cite aku ada kau ada..kasi penuh la..hehe..xda la kat youtube dah buang plak..sori yerk..:)

No comments:

Post a Comment

Dah pandai2 singgah sini tak nak komen ker..hehe..komen ayat yang baik2 yer..(^_^)