Berita Terbaik..Drama I MISS YOU yang dilakonkan Park Yoo Chun Dan Yoon Eun Hye akan d tayangkan d TV9 setiap hari isnin dan selasa pada pukul 9.30pm-10.30pm ..jom saksikannya..(^_^)




I MISS YOU (TV9)
SLOT: Chamsarang,(cinta sejati)
HARI: setiap Isnin dan Selasa, 
MASA: 9.30 malam
MULAI: 28 Januari 
EPISOD: 30 episod (Malaysia), 21 episod (korea)
PELAKON: Park Yoo-chun, Yoon Eun-hye, Yoo Seung-ho dan Jang Mi-in Ae, 






SINOPSIS I MISS YOU (TV9)

‘I Miss You’, yang dipenuhi dengan konflik dendam, cinta dan kasih sayang ini menceritakan tentang kehidupan Lee Soo-yeon (Yoon Eun-hye), yang sering dipukul oleh bapanya yang kaki botol. Suatu hari, bapa Lee Soo-yeon telah ditangkap kerana membunuh.




Sejak itu, dia menjadi bahan ejekan dan diganggu oleh rakan-rakan sekolahnya. Lee Soo-yeon berasa amat tertekan dengan kehidupannya sehinggalah dia bertemu dengan Han Jung-woo (Park Yoo-chun) yang sentiasa menjadi penyelamatnya ketika diganggu. Sejak itu, mereka menjadi kawan baik dan jatuh cinta.




Han Jung-woo merupakan anak kepada seorang ketua kongsi gelap yang berpengaruh dan mempunyai ramai musuh. Suatu hari, Han Jung-woo dan Lee Soo-yeon telah diculik oleh ibu kepada Kang Hyung-joon. Penculikan itu adalah bermotifkan dendam. Ibu Hyung-joon merupakan perempuan simpanan kepada datuk Han Jung-woo. 





Kematian datuk Han Jung-woo telah menyebabkan bapanya, Han Tae Joon (lakonan Han Jin Hee), berebutkan harta peninggalan mendiang. Namun kelicikan ibu Kang Hyung-joon, telah membuatkan dia berjaya memindahkan sebahagian besar wang kepada dalam akaun luar negara.




Ibu Hyung-joon merancang untuk meninggalkan Korea dan sebab itulah dia merancang menculik Han Jung-woo. Penculikan tersebut telah menyebabkan Han Jung-woo terpisah dengan Lee Soo-yeo dan Han Jung-woo menyangkakan kekasihnya telah mati.






14 tahun berlalu dan kini Han Jung-woo kini menjadi detektif siasatan jenayah. Hasrat Han Jung-woo hanyalah satu, iaitu mencari Lee Soo-yeon Dia yakin kekasihnya itu tidak mati. Firasatnya tepat kerana Lee Soo-yeon kini telah menjadi seorang pereka fesyen yang terkenal. 



Tanpa diduga, Lee Soo-yeon kini bercinta dengan Kang Hyung-joon. Semasa ke luar negara, Hyung-joon telah melanjutkan pelajaran hasil duit yang diambil oleh ibunya daripada keluarga Han Jung-woo. Kini, Hyung-joon merupakan seorang yang kaya dan berjaya dalam hidup.



Sekian lama berada di luar negara, akhirnya Kang Hyung-joon pulang ke tanahair. Namun, kepulangan Kang Hyung-joon hanyalah untuk membalas dendam terhadap keluarga Han Jung-woo kerana bapa Han Jung-woo telah membunuh ibunya akibat daripada perebutan harta. Untuk mengelak daripada dikesan, Hyung-joon telah menyamar sebagai Harry Borrison.




Berjayakan Hyung-joon dengan misinya? Dapatkah Han Jung-soo mencari kekasih hatinya Lee Soo-yeon? Semuanya akan terjawab di dalam Chamsarang ‘I Miss you’ yang bakal menemui anda semuapada setiap Isnin dan Selasa, 9.30 malam bermula 28 Januari ini.






credit: pereka cerita (^_^)

12 comments:

  1. memang best tapi sedihnye sangat bila tengok mula2..apatah akhirnya..(^_^)DKDE

    ReplyDelete
  2. wah best nyer ada sinopsis suka sangat..:)

    ReplyDelete
  3. hehe..cerita nie memang best sngat tapi lagi best tengok mula sampai habis..baru feeling..hehe..gud luck yang nak tengok tu..hew.(^_^)DKDE

    ReplyDelete
  4. cerita nie memang best..tapi jgn ketinggalan episod..nyeee...hehe..(^_^)DKDE

    ReplyDelete
  5. Dkt you tube ade full epusode. terbaikk..

    ReplyDelete
  6. dekat youtube takda..kalau ada dah letak kat sini..heee..yang ada pun episode bape je..(^_^)DKDE

    ReplyDelete
  7. wow banyak onflik citer ni :o

    ReplyDelete

Dah pandai2 singgah sini tak nak komen ker..hehe..komen ayat yang baik2 yer..(^_^)