My Blog Giveaway..(^_^)


Saya join GA nie..sebab hadiahnye daebak bagi saya..saya je kot..hehe..kalau korang berminat macam saya klik sini ok..disebabkan kena jemput 5 orang..saya panggil la mereka..tu pun kalau dorang sudi..hmm...hehe..saya nak panggil sape ye..tengah mencari nie..fikir2..dengan rasminya saya jemput 5 orang nie...

afna-in-da-house
msvelentine
iyraacariyno
opzzpinky
samdia

harap dorang join..kalu doarang tak join takkan nak paksa kan..hmmm..join ye

Hadiah yang daebak tu adalah..bunyikan dram sikit..hehe

Tempat pertama: RM100 *bank in
Tempat kedua: RM50 *bank in
Tempat ketiga: RM30 *bank in/topup terserah kepada pemenang kata tuan blog ni..hehe
Tempat keempat: RM20 *topup
Tempat kelima: RM10 *topup


Tarikh luput:

28/2/2013

Sudah berfikir dan berminat klik sini

10 comments:

  1. sama2..hehe..join ye..(^_^)DKDE

    ReplyDelete
  2. wah..mmg hebat hadiahnya hehe..nak join !!

    ReplyDelete
  3. hebatkan..hehe..join la..(^_^)DKDE

    ReplyDelete
  4. ; hana nak ajak kamu join segmen hana ;) mana tahu kamu yang bertuah >? jom. bnyk hadiah menarik menanti ;)

    ReplyDelete
  5. segmen apa hana..ada aje segmennya...heheh..insyallah saya join..(^_^)DKDE

    ReplyDelete
  6. Join!
    http://www.pencair.my/2013/02/my-blog-giveaway.html

    ReplyDelete

Dah pandai2 singgah sini tak nak komen ker..hehe..komen ayat yang baik2 yer..(^_^)