Segmen dan Ga yang Eymasu Sponsor..Hadiah Perlu d Tuntut bila dah Menang..WAJIB..(^_^)

Jika korang berminat korang boleh join segmen da GA ini..Hadiah korang menang nanti dari Eymasu..korang perlu tuntut ya..bukan tuntut d sini tapi d page Eymasu and World Craft ..Wajib tuntut..saya taknak korang dah join pastu korang tak tuntut..tak kisah la korang nak tuntut bila..janji korang pm saya d page..(^_^) saya sentiasa tunggu pemenang..tak kira cepat atau lambat..tapi tuntut d page..d sini tak boleh..sesak nafas saya nanti..hehe..gud luck yang join..jom tengok kat blog mana saya sponsor..rugi tak join..









banyak tak blog yang saya sponsor..kalau berminat tekan banner sahaja..insyaallah akan datang saya sponsor sesiapa yang buat GA dan segmen tentang korea sahaja..saya lebihkan bloggers yang buat aktiviti KOREA..yang biasa2 saya fikir dulu..enjoy..(^_^) 

No comments:

Post a Comment

Dah pandai2 singgah sini tak nak komen ker..hehe..komen ayat yang baik2 yer..(^_^)