Drama When a Man Falls in Love..drama korea terbaru belum ditayangkan di Malaysia..(^_^)


When A Man Loves

Genre: melodrama dan romantik
Di tayangkan: 3/4/2013-6/5/2013
Masa: rabu dan khamis *on air korea
Episod: 20 (belum di pastikan)
Pelakon: Song Seung Hun as Han Tae Sang,Shin Se Kyung as Seo Mi Do,Yun Woo Jin as Lee Jae Hee,Chae Jung Ahn as Baek Sung Joo,JB as Seo Mi Joon,Jr as Ddol Yi,Kim Sung oh as Lee Chang Hee,Lee Chang Hoon as Goo Yong Gap,Jung Young Sook as Yoon Hong Ja,Kang Shin Il as Seo Kyung Wook,Oh Young Shil as Choi Sun Ae,Lee Seung Hyung,Park Min Ji



Sinopsis When A Man Falls in Love

Serial drama Korea "When A Man Loves" ini berkisah tentang  Han Tae Sang (Song Seung Hun) adalah bekas gangster, tetapi sekarang orang perniagaan yang berjaya. Beliau mempunyai ketegasan berdarah dingin dan memandu yang luar biasa. Ini membantu beliau untuk mencapai status sekarang, kerana dia bermula dengan apa-apa. Dia kemudiannya bertemu dengan seorang wanita muda yang bernama Seo Mi Do (Shin Se Kyung). Personaliti beliau mengingatkan beliau tentang dirinya ketika dia umur itu. Han Tae-Sang mula merasakan cinta buat kali pertama dalam hidupnya.

Seo Mi Adakah penuh dengan cita-cita dan beliau juga yang terang dan indah. Seo Mi Adakah tidak takut apa-apa, kerana dia telah melalui banyak kali sukar apabila membesar.

Seorang lelaki bernama Lee Jae Hee (Yun Woo Jin), maka menghadapi Han Tae Sang lebih Seo Mi Do.



















Trailer





Tonton online ->Klik sini

2 comments:

Dah pandai2 singgah sini tak nak komen ker..hehe..komen ayat yang baik2 yer..(^_^)