Nak Topup Free..4500 Orang Sahaja..Saya Dah Dapat..Korang Nak Tak??


Nak Topup Free..Baca Di Bawah Betul-betul..Saya Dah Dapat..Tapi Mereka Nak Lagi Orang Untuk Survey..Berminat sila isi borang(^_^)


INSTITUT PENYELIDIKAN PEMBANGUNAN BELIA MALAYSIA


Logo Image


 Assalamulaikum/Selamat sejahtera saudara/i, 
Institut Penyelidikan Pembangunan Belia Malaysia (IPPBM), Kementerian Belia dan Sukan Malaysia, sedang menjalankanKajian Pendapat Awam Isu Semasa – Persepsi Generasi Belia terhadap Kepimpinan Negara Fasa II. Objektif kajian ini dijalankan bertujuan untuk mengetahui pendapat dan pandangan generasi belia terhadap kepimpinan negara. Responden bagi kajian ini memfokuskan kepada golongan belia yang berumur di antara21 hingga 40 tahun sahaja.
Sebagai tanda menghargai jasa anda, IPPBM akan memberi sagu hati berbentuk nilai tambah pra-bayar (top-up credit) bernilai RM5.00 kepada 4,500 orang pertama yang menjawab survei ini. Nombor kod top-up akan dikirimkan melalui email kepada anda yang berjaya. Pembayaran top-up akan dibuat selepas pihak IPPBM menerima penyertaan 4,500 responden. Selepas menerima kod top-up, tuan/puan diberikan tempoh selama dua (2) minggu sekiranya terdapat sebarang aduan berhubung kod nombor top-up.

Sila klik pada url http://onlinesurvey.ippbm.gov.my/index.php/survey/index/sid/289266/lang/ms  untuk menyertai kajian ini.

3 comments:

Dah pandai2 singgah sini tak nak komen ker..hehe..komen ayat yang baik2 yer..(^_^)