Misiku Kuza..Astro Ria..(^_^)

Misiku Kuza
 Hari: Isnin
Masa: 10 malam
Pelakon: Arja Lee, Erin Malik,Hairul Azreen

Sinopsis

Seorang doktor kacak bernama Aaron aziz ( Arja Lee) tidak lagi mempercayai cinta selepas dikhianati  oleh bekas isterinya dulu.Bagaimanapun kehadiran Kuza (Erin Malik) yang menjalani latihan di hospital tempat kerjanya telah berubah persepsi Dr Aaron tentang cinta.Namun cintanya diganggu oleh adiknya sendiri lakonan Hairul Azreen yang turut mempunyai perasaan terhadap Kuza. Sikap Kuza yang berani dan jujur telah memikat kedua-dua jejaka itu kerana masing-masing pernah berhadapan situasi 'hitam' bersama wanita.

Trailer:



Lagu:


Tonton:

5 comments:

  1. nice day:)
    saya adalah saya hari ini karena pilihan-pilihan
    yang saya kemarin..


    bagi-bagi motivasi yaa.. :)


    http://wisataoutboundmalang.com/

    ReplyDelete
  2. Macam best jer cite nie.. Teringin nak tengok..

    ReplyDelete
  3. nice day :)
    Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
    pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
    Jadilah seperti yang kamu inginkan,
    karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
    dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
    yang ingin kamu lakukan

    http://www.nolimitadventure.com/

    ReplyDelete
  4. nice day:)
    saya adalah saya hari ini karena pilihan-pilihan
    yang saya kemarin..


    bagi-bagi motivasi yaa.. :)


    http://wisataoutboundmalang.com/

    ReplyDelete
  5. nampak cam best je citer ni sebab ada hairul azreen hehe. nanti nak tengoklah :D

    ReplyDelete

Dah pandai2 singgah sini tak nak komen ker..hehe..komen ayat yang baik2 yer..(^_^)