Kad Raya Dari BLOGGERS part 1..^_^

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

eyma malas nak cakap panjang2..pergi ke topik sebenarnya..minggu lepas dapat kad raya dari 2 orang blogger nie..huhu..seronok dapat..nie pun baru nak update hari nie..cuma satu eyma exchnge..hehe..lagi seronok sebab baru tahun nie eyma aktif blogging..dah ramai kawan..terima kasih yg berkawan dengan eyma..suka korang..

KAD RAYA DARI BLOGGER TAMPAWAN


thank u adik..kad raya adik special sebab..sudah tak ramai rajin nak buat hasil tangan..hehe..mana ada buruk meh..hmm..ok larh..akak suka adik bagi kad kat akak..thank sekali lagi..tahun depan tak yah excnge..akak bagi jer..inshallah..^_^


KAD RAYA DARI BLOGGER AKAK SHIDA

Thank u akak shida..akak shida lagi awesome..akak nie beri jer dekat eyma..hehe..nie berkenalan secara kebetulan..kalau tak kenal tak bagi kot..hehe..apa2 pon..kad2 nie eyma kena simpan satu tempat khas..kalo gntung krang mesti ada yg ambil..nnti kena fikirkan nak simpan dekat mana..sayang gantung dekat luar kad raya nie..^_^

siap ada bahagian2 eyma buat..atas nie bahagian pertama nanti tulis bahagaian kedua plak..yg ketiga ada tak??hee..

Terima kasih Bloggers



1 comment:

  1. sama2 eyma..ala eyma juga customer kak shida ok :)

    ReplyDelete

Dah pandai2 singgah sini tak nak komen ker..hehe..komen ayat yang baik2 yer..(^_^)