Kad Raya Dari BLOGGERS part 2 ^_^

Assalammualaikum dan salam sejahtera
Alhamdulillah baru ada kesempatan dan mood untuk taip pagi-pagi buta
skema ayat bila taip panjang-panjang

ok dah tak reti tulis panjang-panjang..nie kad raya bahagian kedua eymasu dapat dari bloggers ..huhu..baru tahun nie berkenal-kenalan dgn mereka..dah dapat kad raya..terima kasih bloggers..:cutesmile:terharu dapat..:XD:



kad raya dari semua blogger..depan sekali tu peringatan :face4:


nie kad raya dari blogger akak dedeq ..huhu..comel jer dekat depan ada gambar dia dgn abg gitu..saya kenal dia sejak berblogging pastu saya join satu segmen nie..tiba2 menang keychain penyu darinyer..dari situ saya berkawan sampai sekarang..sekarang kami berhubung guna fb sahaja..hehe..kalau jumpa terang2 mungkin saya jadi pendiam..:tongue:


nie kad raya dari apit ..rasanyer semua orang tahu kot..hehe..saya kenal dia dari blogging jer..mcm biasa..pastu dapat kad nie sebab ada add fb dia..ye kot..saya tak ingat..sebab jarang add2 org nie..hehe..tunggu org add kita jer..kad raya nie ada duit raya..duitnye dah kena kebas..hmm..takpa larh saya beri kepada yg memerlukannyablogger-emoticon.blogspot.com ..huhu


nie kad raya dari nazirah ..saya dapat dari join segmen tak silap..sebab banyak sangat saya join..nie pon dari blogger...haha..itu pun selamat tulis dari siapa..kalau tak tulis saya tak kenal..:shylaugh:


nie dari awie..kad raya nie saya saja-saja jer nak..haaha..kata free..sape taknak..ini pun dari blogger..hahha..dia pandai baiki macam2 tentang komputer..tak reti tanya dia..saya suka tanya2 kalau tak reti nie..hehe.blogger-emoticon.blogspot.com


nie kad raya dari feqah hamed ..mula2 saya bagi free jer dekat page siapa-siapa nak..pastu ada yg nak tapi dah habis..jadi saya buat yg handmade jer untuk dia..huhu..tak semua saya bagi handmade..tak sempat nak siapkan..hehe..saya kenal dari dunia blogging tahun nie..dekat page tu saya menang vector gambar sendiri darinyer..hehe..dan saya buka kad raya ada gift button blogspot..hee..lagi seronok dapat kad raya..^_^


saya nak ucapkan selamat hari raya untuk semua blogger..terima kasih yg beri eymasu kad raya nie..nie pun tgh rajin nak update..hehe..ada sape2 nak bagi kad raya lagi tak..:P

9 comments:

  1. Lia dh pos smalam kad raye. Kalau smpai gitau lia erk? ;)

    ReplyDelete
  2. wah syoknya dpt kad raya :)

    ReplyDelete
  3. Seronoknya dapat kad raya dari blogger ^^

    ReplyDelete
  4. Wah..banyaknya dapat kad raya..^^
    Terselit nama saya di situ..hehe..

    ReplyDelete
  5. @fiqah hamed ahha..awak pon ada..hehe..dapat button lagi..terima kasih..^_^

    ReplyDelete
  6. wah banyaknya kad raya..boleh tampal kat pintu bilik pas nie kann..

    ReplyDelete
  7. bestnya dapat banyak kad raya...

    ReplyDelete

Dah pandai2 singgah sini tak nak komen ker..hehe..komen ayat yang baik2 yer..(^_^)