Kalendar Doodle 2014 By Geng Dudel !!!

Assalammualaikum dan salam sejahtera

Akhirnya eymasu dapat jugak kalender doodle 2014 hasilan dari blogger2 pandai melukis doodle nie..so kalendar ini akan dijadikan sebahagian koleksi eymasu mulai tahun ini..comel tak kalender ini ?? comel kan..pasni banyak larh koleksi doodle eymasu mengumpul..hehe


atas kalender bawah gift..hehe..ada gift bila beli kalender nieh..jangan jeles ^^


comel tak kalendar dia..nak tahu comel pi beli cepat2..sebab kalendar nie edisi terhad..tak pasti masih jual lagi ker tak :/


comel sgt..geram tgok kalendar..rasa tak nak pakai nak simpan jer


ini cover doodle siapa kalau korang pandai teka..eymasu beli dari dia larh..sebenarnya ramai yg jual..tapi tiba2 nak beli dekat blogger nie..hehe..terima kasih ada gift plak..ngat semata2 ada kalender jer..nie tgah fikir nak letak mana..bilik nie mana ada meja..kenapa ntah ..pelik2 ^^V

pemilik/pelukis doodle:



3 comments:

Dah pandai2 singgah sini tak nak komen ker..hehe..komen ayat yang baik2 yer..(^_^)