Segmen : My Best K-Drama by Aziera..(^_^)



klik banner jika nak join ye..(^_^)

Drama yang terbaik bagi saya yang membuat airmata berdarah berhari2 adalah drama 49 days..sedih gila tengok drama nie..sampai nangis berhari2 hingga abis episod saya tengok..selalu tengok sekejap tapi drama nie takda sekejap2 dah terus abiskan juga 2 3 hari..abis airmata tengok drama 49 days nie..tak percaya korang tengok sendiri..ceritakan sikit ye..cerita nie kisahnye tentang seorang perempuan yang kehilangan pakwe yang dicintai..pakwenya nak jumpa dia tapi terlibat dalam satu kemalangan plak..pastu dicepatkan cerita seorang perempuan yang bernama shin ji hyun ntah cam mana berlaku kemalangan dan rohnya pun  keluar..Shin ji hyun tu terkejut kenapa semua orang tak nampak dia..pastu ada seorang lelaki dtg tempat kejadian nampak dia..dia panggil lelaki tu..lelaki tu buat tak tahu je..pastu Shin ji hyun yg rohnye kuar tu..dia ikut lelaki tu pergi..sampai satu tmpat shin ji hyun tu nampak lelaki tu bawak seorang lelaki tua pergi ke dalam dunia lain kira syurga la..perempuan tu pun tengok lelaki tua tu pergi..nak cepatkan lagi..Shin ji hyun tanya kat seorang lelaki muda..dia kata nape dia tak dapat ikut..lelaki tu pun senyap..pastu Shin ji hyun tu tak puas hati..dia pun tanya lagi aku nie hidup atau mati..lelaki tu bawak perempuan tu pergi ke Hospital..perempuan tu tengok nape keluarganya nangis..rupa2nya..dia dalam keadaan koma..tunangnya ,mak,ayah serta kawan2nya sedih sangat..macam mana dia boleh kemalangan..Shin ji hyun tu kata dekat lelaki misteri tu..aku nak hidup dan jumpa keluarga aku..lelaki tu cakap..ko kena cari perempuan yang setia pada orang yang dicintai..perempuan tu kata mana ada orang yang setia hidup nie..lelaki tu kata ada..perempuan tu tak percaya..lelaki tu pun bawak dia jumpa seseorang ..seorang yang cinta pada kekasihnya iaitu Song yi kyung..dia setia dengan kekasih hatinya..tak percaya ko duduk la dalam badannya tapi ada syaratnye..ko kena penuh kan rantai nie dengan air mata yang betul2 sayangkan ko dan jangan buat orang lain tahu yang kau wujud..perempuan tu pun setuju..mahu tahu kisah yang selanjut nya..korang kena tengok sendiri drama yang 20 episod nie..hehe..(^_^)



baju merah tu kawan Shin ji hyun..lelaki sebelahnya lelaki misteri..ensem kan..hehe..yang perempuan cekak tangan tu perempuan yang setia pada kekasih hatinya Song yi kyung sebelahnya kawan Shin ji hyun jugak..pastu Shin ji hyun dan sebelahnya Kang min ho,tunangnya..

nie trailer 49 days..mana tahu korang tak tahu sikit cerita nye..



bawah nie link drama

Dramacrazy.net

pastu nie lagunye..bagi korang sedih..hehe..(^_^)



Falling tears



Cant forget you by Seo Young Eun



Even If i live just one day



There was nothing- Jung Yeop

Berminat nak join klik -> Sini 

Tamat

13/3/2013

7 comments:

  1. wahhh betul2 fanatik korea ni.. :)

    ReplyDelete
  2. mmg minat gila cite korea nie..hehe..(^_^)

    ReplyDelete
  3. jenjalan sini dari segmen yang sama. jom lawat ween pulak :D

    http://weeweennie-story-of-life.blogspot.com/2013/02/segmen-my-best-k-drama-by-aziera.html

    ReplyDelete
  4. Salam.

    Sampai keluar airmata berdarah. dasyat eyma ni,hahaha

    ReplyDelete
  5. saya mmg dasyat pun ...haha..(^_^)

    ReplyDelete

Dah pandai2 singgah sini tak nak komen ker..hehe..komen ayat yang baik2 yer..(^_^)