Musik Video:Najwa Latif feat Sleeq dan Syamkamarul Sahabat..(^_^)


LIRIK LAGU : SAHABAT
[Najwa Latif]

Kau ada di kala ku suka
Di kala ku duka
Setiap tangisan dan juga ketawa
Kau ada di kala ku perlu
Setia menemaniku
Pegang erat tanganku bila aku jatuh

Kau lah yang selalu

Selalu menemaniku
Mendengar kisah pahit manis
Hidup ku

Kau lah yang di situ

Setia menunggu ku
Kau lah yang satu
Menjadi sahabatku

[Syam Kamarul]

Kau ada di kala ku jatuh
Di setiap bangunku
Terus menemaniku
Tanpa rasa jemu

Kau ada di setiap tawa

Di kala bahagia
Kau menjadi sahabatku
Selamanya

Kau lah yang selalu

Selalu menemaniku
Mendengar kisah pahit manis
Hidup ku

Kau lah yang di situ

Setia menunggu ku
Kau lah yang satu
Menjadi sahabatku

[Sleeq] 

Yeah sahabatku
Tetap bersamamu jika kau perlukan ku
Dan ku tak kaku tak kekok
Kalau sampai buntu kita belok yok (yok)
Berjangkit sesama seperti mengusik si melatah
Kau kau jangan kau melampau
Dan kalau siapa mengusik Najwa
Tolong bagitau aku tapau

[Najwa Latif dan Syam Kamarul]

Ku tahu ku kan selalu ada
Ada dirimu
Dan ku harap kau juga rasa begitu
Kau lah yang selalu
Selalu menemaniku
Mendengar kisah pahit manis
Hidup ku

Kau lah yang di situ

Setia menunggu ku
Kau lah yang satu
Menjadi

Kau lah yang selalu

Selalu menemaniku
Mendengar kisah pahit manis
Hidup ku

Kau lah yang di situ

Setia menunggu ku
Kau lah yang satu
Menjadi sahabatku

Sahabatku


5 comments:

  1. ske dgr suara najwa latif..syahdu

    ReplyDelete
  2. saya memang suka dengar lagu ni...

    ReplyDelete
  3. suka dengar lagu najwa latif. repeat banyak kali pon tak bosan :)

    ReplyDelete

Dah pandai2 singgah sini tak nak komen ker..hehe..komen ayat yang baik2 yer..(^_^)