MENANG GA BY EE & GIVEAWAY KEYCHAIN NEMO by DEDEQ


Alhamdulillah menang horay 
bila dah lama tak menang2 nie..jadi tak betul sikit blogger-emoticon.blogspot.com hehe
terima kasih sponsor dan owner blog..:love:..hee 

nie GA dari EE 


tekan untuk tumbesaran :crazy:

eymasu menang topup maxis..huhu...tapi eymasu guna celcom..hmm...kalau sponsor kata maxis..ambil jer larh nnti eymasu bagi sape2..hahaha :troll: dari tak dapat 
:tears: 

PEMENANG UMUM DI SINI

BLOG


terima kasih sponsor hehe 



nie  GIVEAWAY KEYCHAIN NEMO dari DEDEQ


tekan untuk tumbesaran :crazy:

dekat sini eymasu menang keychain terima kasih kak dedeq bagi boleh pilih warna sebab org pertama hantar..hahaha >_< segan cik :cutesmile:

PEMENANG UMUM DI SINI

BLOG

PAGE

terima kasih owner hehe

9 comments:

  1. Ehh ada link saya jugak lah haha xD Kita sama-2 menang topup Alhamdulillah :D

    ReplyDelete
  2. tahniahhhh!!! haha.. lia prasan akk bnyk menang ga/segmen.. bertuah punye badan.. hik3

    ReplyDelete
  3. Ehh kak pon dpt ? tahniah. hehe, afifah pon dpt gak. hehe

    ReplyDelete

Dah pandai2 singgah sini tak nak komen ker..hehe..komen ayat yang baik2 yer..(^_^)