Saya Nak Topap Free by AzizSafian.com

Dengan berbesar hatinya, saya Aziz Safian ingin memberikan anda topup secara percuma tanpa bayaran dan saya mengajak anda untuk sertai segmen ni. ^..^  Pemenang segmen ini akan dihadiahkan topap sebanyak: Tempat pertama: RM 10 Tempat kedua: RM 10 Tempat ketiga: RM 10  Namun, sekiranya saya ada rezeki lebih, saya akan menghadiahkan untuk tempat saguhati.  Mahu?  Mudah sahaja.  Syarat-sayarat untuk menyertai segmen ini: 1. Warganegara Malaysia*wajib  2. Mempunyai blog*wajib  3. Mempunyai telefon yang menggunakan prepaid/yang perlu ditopap tidak kira Maxis, Celcom, Digi, U Mobile, ataupun Hotlink.*wajib  4. Folo blog ini.*wajib  5. Buat entri dengan tajuk "Saya Nak Topap Free by AzizSafian.com"   6. Dalam entri tersebut, letak banner kat atas ni dan link kan balik ke entri ni.   7. Kemudian anda perlu nyatakan sebab kenapa anda nak topap free dari AzizSafian.com*wajib  8. Hantar link dekat kotak komen.*wajib  9.Segmen ini bermula pada 2hb November 2013 sehingga 17hb November 2013.  10. Pemenang akan dipilih melalui 'random.org'     Ape lagi tunggu! Join laahhh! ^..^  Selamat bersegmen!

saya memerluan topup..so save duit saya topup setiap hari ..hehe ^_^

Tamat

17/11/2013

1 comment:

  1. salam kunjungan, datang dari segmen yang sama. yey... follower ke-1341!

    ReplyDelete

Dah pandai2 singgah sini tak nak komen ker..hehe..komen ayat yang baik2 yer..(^_^)