Siapa Ersalina dalam Setia Hujung Nyawa??meh saya cerita..(^_^)






Biodata

Nelydia Senrose

Nama: Nik Zaris Nelydia Senrose Nik Sen

Nama komersial: Nelydia Senrose

Tarikh lahir: 30 Julai 1994

Keluarga: Anak ketiga daripada tujuh beradik

Kacukan: Gadis kacukan Kelantan-Siam

Kerjaya: Pelakon

Akademik: Sekolah Menengah USJ 13, Subang Jaya 

Lakonan Drama/Telefilem: Spa Q 1 dan 2, Spa Qistina, Sirah Cinta, Datin Wannabe, Biru Cinta Di Laguna, Hati Seorang Perempuan, Khalifah, Anak Aku Artis, Syah Jihan, Pak Suman, Iqra', Ahmad Durrah,Mistik Alam Hitam, Segenggam Api Secangkir Pelangi, Puaka Bunga Tanjung,Friday I’m in Love, Chef Cinta dan banyak lagi.


Nelydia Senrose merupakan watak Elsalina dalam cerita Setia Hujung Nyawa..saya buat entry macam nie sebab ramai keliru antara Nelydia dengan Emma dan Cha cha maembong..sesiapa ketinggalan boleh tengok di tonton atau di SINI..ok



Emma maembong

Emma maembong tidak berlakon dalam setia hujung nyawa..yang berlakon hanyalah Cha cha maembong sahaja (adik Emma maembong)


Cha cha maembong

 nie gambar mereka..korang tengok la puas2 untuk pastikan diri korang..hehe




Cha cha nie kalo korang perasan dia zehra..hehe..cha cha pun comel..(^_^) tapi sebab saya pun pening..nape la pengarah ambil pelakon lebih kurang sama konfius otak penonton..saya buat entry nie pun sebab saya peminat drama nie..banyak plak orang kata nelydia tu emma..hmm..apa perasaan korang bila korang yang buat tapi orang lain dapat nama..fikir2 kan la..(^_^)

*ayat diatas tiada kena mengena dengan sape2..hanyalah luahan seorang peminat sahaja..

12 comments:

  1. hanna pown minat cerite nie, tapi harinie punye episod xsmpat nak tgok :(

    ReplyDelete
  2. saya pun tak dapat update episod 16..episod 16 belum kuar ag..hmm..tapi hanna boleh tengok kat tonton..kat sana dah kuar..hehe(^_^)DKDE

    ReplyDelete
  3. minat jugak cerita ni.. nampak lain Ersalina ni dari Emma. Emma muka bujur sikit.. :)

    ReplyDelete
  4. yup..hehe..(^_^)DKDE..ramai salah anggap antara Nelydia dengan Emma..sekali imbas memang nampak sama..tapi sebenarnya lain..lagipun Emma tak berlakon dalam drama nie yang berlakon adiknye sahaja..(^_^)

    ReplyDelete
  5. cntik2 jg dorng ni..huhu
    tp xde lyn plak citer tu.. ;p

    ReplyDelete
  6. layan la..kalo dah layan tak boleh nak ketinggalan..hehe..(^_^)DKDE

    ReplyDelete
  7. lisa juga peminat setia nelydia senrose ni, hehe ..

    ReplyDelete
  8. saya pun minat dia jugak..hehe..(^_^)DKDE

    ReplyDelete
  9. saya just sempat tengok episod awak jark cerita nie.

    ReplyDelete
  10. ahhhhhh saya memang admire gila emma denga nelydia niiiiii *O* nelydia lawa gilaaaaaaaaaaaaaaa T.T

    ReplyDelete

Dah pandai2 singgah sini tak nak komen ker..hehe..komen ayat yang baik2 yer..(^_^)