Vcd Drama Korea Murah ~ Eymasu Shoppe


Terdapat berpuluh2 drama korea murah di Eymasu Shoppe ..sesiapa berminat dengan drama korea..boleh tengok gambar di  album vcd korea murah

Semua drama adalah lengkap dan penuh dalam format data dvd. Hanya boleh main kat laptop. Guna GOM, VLC, atau Media Player Classic untuk play

Berminat nak order? Boleh sms 0192848673. Sebarang pertanyaan melalui foto tidak akan dilayan. Sebab tak ada notification by foto. So better sms saya (^_^)urgent sms saya-0192848673

vcd yang berminat boleh lihat di album dahulu..drama hanya terdapat di album sahaja

ini antara drama yang ada sekarang

dan banyak lagi


nail shop paris


the master sun


super rookies


coffee prince


queen in hyun man


full house take 2



Nine: Nine Times Time Travel


cheongdamdong alice
  

iris 2


i do i do


dating agency cryano



my girl


Berminat vcd korea murah sms saya

019-2848673

lihat album di sini dahulu


7 comments:

  1. satu cd berapa ? saya berminat nak beli the master's sun

    ReplyDelete
  2. @nurhusnina inbox msg saya di sini..saya masih on9->https://www.facebook.com/pages/Eymasu-Shoppe/400978330009683?ref=hl

    ReplyDelete
  3. banyaknyaaaa! betul2 minat kpop ni. fd tak bape sangat kalau drama. hee :D

    ReplyDelete
  4. Wahhh dulu suka gila tengok drama Korea sekarang kurang sikit. Tapi tengok cd-2 tu excited pulak XD

    ReplyDelete
  5. Teringin nak tengok Final cite Iris II

    ReplyDelete

Dah pandai2 singgah sini tak nak komen ker..hehe..komen ayat yang baik2 yer..(^_^)